Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Marciniospecial | użytkownik

imię i nazwisko adresGłowno zarejestrowany23.11.2007 @16:54:18 ostatnio na stronie30.06.2013 @18:40:00

niestety jestem zmuszony zrobic przerwe w działalnosci na DA :/
boje sie ze moze to byc dluga przerwa , przepraszam wszystkich znajomych

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9665401
digarty21 komentarze1806 posty na forum7

komputer / sprzęt
fuji finepix S6500fd

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~spontanicznaaa    31.12.2007 @15:23:52
_______
"...na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia"
-Anathema    31.12.2007 @01:09:59
...jedna z niewielu okazji zobaczenia jak sie napełnia balon. dziękuję i pozdrawiam...
~aap    30.12.2007 @23:34:09
jedna taka noc w roku to mozna zaszalec dziekuje
~nuguns666    30.12.2007 @23:13:00
dzięki za rade z tym corelem. ja dopiero zaczynam zabawe z fotografią i uzywam darmowych prostych programów typu photo filtre, ale Corela miałą bym pod rękom
_______
^_^
~tygy    30.12.2007 @22:51:27
hehe, dzięki za komentarz.
bardzo poprawił mi humor, nie wiem dlaczego ;d
~werniks    30.12.2007 @22:03:17
taa 'mroczne', refleksyjne prace maja cos w sobie :P
_______
Michelangelo !
~werniks    30.12.2007 @21:54:33
hehe zbanowali bo wyzywal od pe..łow wszystkich xD
u mnei w komentarzach masz jego profil bo juz jest spowrotem^^
dodalam do obser.. bo ciekawa galerie masz
_______
Michelangelo !
~suonceswieciinaczej    30.12.2007 @21:01:16
ano kolory takie również uwielbiam.
i widzę nawet odnośnie sprzętu się zgadzamy..
pozdrawiam. i dziękuję za opinie.
_______
ygh?
~lightersthief    30.12.2007 @20:42:21
wydaje sie proste. może też sobie tak porobię kieeedyś
_______
pam parampam.
~lightersthief    30.12.2007 @20:38:50
ej, ja tak nie umiem jak to zrobiłeś?
_______
pam parampam.
~wojtekga    30.12.2007 @20:15:49
... Jestem zupełnym amatorem, w robienie obrazków bawię się od około roku. Nie mam również wykształcenia "artystycznego", wręcz przeciwnie - jestem budowlańcem...
Polecam Ci "taką" zabawę ... serdecznosci ! Wojtek
~borsuczek89    30.12.2007 @19:41:03
nie bądz taki skromny Dzięki...najważniejsze żeby było dobre i żeby sie podobało Te procenty też dzięki tobie są Nie mam szans :D
ostatnio edytowane: 2007-12-30 20:01:52
~tjuder    30.12.2007 @19:29:49
no ba że szop naprawdę mi się super podoba nowa praca - ten podwójny efekt to mniejsze krycie warstwy co nie?
~cichociemna    30.12.2007 @19:29:22
i dobrze czujesz:P
~Kajka88    30.12.2007 @18:18:35
wiesz co ? podoba mi sie twoja galeria ... to ja dodam do obserwowanych :D
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~Kajka88    30.12.2007 @18:16:57
To autentyczna rzeźba prosto z Wrocławia dzięx
_______
Cisza raz zakłócona, nigdy nie będzie absolutna..
~maja76    30.12.2007 @17:30:00
-Anathema    30.12.2007 @16:07:47
...no cóż z przyczyn niezależnych zdjęcia z gór zaczęły się kończyć, a coś robić trzeba. dziękuję i pozdrawiam...
~hevea    30.12.2007 @15:46:17
dziękuję za komentarz nauka odbywa się głównie poprzez krytykę, a nie cukrzone pochwałyszczęśliwego 2008
~wojtekga    30.12.2007 @15:07:10
... napewno nas zadziwisz ! W.
~wojtekga    30.12.2007 @14:58:20
... zapraszam i też poobserwuję, bo jest na co patrzeć ... W.
~EyeofRa    30.12.2007 @14:04:56
To nie bądź Waść taki tajemniczy Don Lopez (szpieg z Krainy Deszczowców) i podziel się ze mną wiedzą na temat tego, co byś zrobił inaczej. Zawsze chętnie słucham takich sugestii .
_______
Jestem wredny (czasem nawet więcej niż 'bardzo' :> ), staram się oceniać rzetelnie, nie stawiam samych 'rewelacja' i oczekuję tego samego od Ciebie - rzetelnej, obiektywnej oceny...
~natasha92    30.12.2007 @12:46:19
robić można... ale nie ma ich jak zgrać :/
_______
Zamiast dziękować za ocenkę, odwdzięcz się tym samym - oceń moją pracę!
Pozdrawiam!! :D:D
~secconds    30.12.2007 @12:28:44
A dziękuję :D
~alejka    30.12.2007 @02:17:48
zapisz sen
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt